All About the Game
Miután regisztráltál az oldalon, az
első lépés a bejelentkezés, hogy
elérd a játék funkcióit.
Hozz létre karaktereket a karaktereim menüpont alatt (ez csak belépés után érhető el), válassz a típusok közül, és kezdd meg a karaktered fejlesztését.
Battles require level 2, achievable through 12-hour training.
Start training immediately as learning takes time.
Characters can use arena while learning/training.
Hozz létre karaktereket a karaktereim menüpont alatt (ez csak belépés után érhető el), válassz a típusok közül, és kezdd meg a karaktered fejlesztését.
Battles require level 2, achievable through 12-hour training.
Start training immediately as learning takes time.
Characters can use arena while learning/training.
Players under 50k points are beginners - their characters can't be attacked (but can attack).
New characters automatically receive basic combat techniques:
- Quick Attack - Level 4
- Final Attack - Level 1
- Defense - Level 2
+ By default, level 3 -> with 60,000 battle power.
After beginner protection ends, bots become stronger for real challenges.
New characters automatically receive basic combat techniques:
- Quick Attack - Level 4
- Final Attack - Level 1
- Defense - Level 2
+ By default, level 3 -> with 60,000 battle power.
After beginner protection ends, bots become stronger for real challenges.
A karaktereid egy listába szedve a karaktereim
menüpont alatt érheted el. Click any character name to access them directly.
Abban az esetben, ha ez a lista üres, a Karakter létrehozása gomb segítségével létrehozhatsz egyet, felhasználónként maximum 20db-ot. (Ez a szám a későbbiek során, nyeremény formájában bővülhet)
Icons next to character stats indicate:
T - Character is learning a technique.
E - Character is currently training.
H - Character is currently fighting.
Characters have two main attributes: defense % and attack %.
Defense shows the maximum block percentage learnable.
Attacks affect cooldown time and damage output.
Higher % characters attack faster/harder but defend less for balance.
Az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva gyors elérést találsz minden karakteredhez az oldal egész területén.
Abban az esetben, ha ez a lista üres, a Karakter létrehozása gomb segítségével létrehozhatsz egyet, felhasználónként maximum 20db-ot. (Ez a szám a későbbiek során, nyeremény formájában bővülhet)
Icons next to character stats indicate:
T - Character is learning a technique.
E - Character is currently training.
H - Character is currently fighting.
Characters have two main attributes: defense % and attack %.
Defense shows the maximum block percentage learnable.
Attacks affect cooldown time and damage output.
Higher % characters attack faster/harder but defend less for balance.
Az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva gyors elérést találsz minden karakteredhez az oldal egész területén.
Szint: 1-10 közötti szinteket határozunk meg, melyek csak a harcierőtől függnek.
A harcierő az edzés alkalmazásával növekedik és ez segít elő abban, hogy szintet tudj lépni.
Az alábbi táblázatban jól látható, mennyi harcierő kell a különböző szintek eléréséhez.
Az itt látható érték az, amellyel a küzdelem során is rendelkezel.
A harcierő az edzés alkalmazásával növekedik és ez segít elő abban, hogy szintet tudj lépni.
Az alábbi táblázatban jól látható, mennyi harcierő kell a különböző szintek eléréséhez.
Az itt látható érték az, amellyel a küzdelem során is rendelkezel.
Szint | -Tól | -Ig |
---|---|---|
1 | 0 | 29.999 |
2 | 30.000 | 59.999 |
3 | 60.000 | 119.999 |
4 | 120.000 | 199.999 |
5 | 200.000 | 399.999 |
6 | 400.000 | 649.999 |
7 | 650.000 | 999.999 |
8 | 1.000.000 | 1.499.999 |
9 | 1.500.000 | 1.999.999 |
10 | 2.000.000 | 99.999.999 |
Az edzés során növelni tudod karaktered harci erejét.
A harci erő fontos a szintek elérése érdekében, illetve a harcban ez az érték lesz meghatározó.
Az alábbi táblázatban látható, mennyi plusz harcierőt kapsz egy-egy edzésért és a mellettük levő időtartamig nem edzheted ugyanazt a karaktert ismét.
Az idő lejártát egy számláló folyamatosan jelzi.
A harci erő fontos a szintek elérése érdekében, illetve a harcban ez az érték lesz meghatározó.
Az alábbi táblázatban látható, mennyi plusz harcierőt kapsz egy-egy edzésért és a mellettük levő időtartamig nem edzheted ugyanazt a karaktert ismét.
Az idő lejártát egy számláló folyamatosan jelzi.
Időtartam | Harcierő |
---|---|
2 órás | +6.000 |
4 órás | +10.800 |
8 órás | +20.160 |
12 órás | +28.800 |
Minden karakter alapértelmezetten rendelkezik egy alap támadással, ami a kezdetektől fogva
használható.
Az alaptámadás értéke a szinted szorozva 1000-el. (Pl 4es szintű karakternek 4.000 harcierőt sebez az alaptámadása)
A játékban fontos szerepet játszik a karakterek támadásának töltési ideje, ami azt jelenti, hogy 2 támadás között mennyi idő telik el.
Minden karaktertípusnak különböző értékeik vannak támadásra és védekezésre, ezek határozzák meg a töltési időt és a védekezés mértékét.
Ha a támadás nagyobb százalékkal rendelkezik, akkor kevesebb időt kell várni a következő támadásig.
Minden támadást (az alap támadáson kívül) 1-4. szintig lehet fejleszteni. Az efölötti szinteket egy adott hónap dobogós helyezéseiért cserébe lehet nyerni.
A technikák különböző szintjei egymásra épülnek, így sorrendben kell megtanulni őket.
Minél magasabb szinten tanultad meg a technikát, annál nagyobbat vagy képes sebezni ugyanakkora töltési idővel.
A támadás szintjének növekedésével a mértéke is nő, így többet sebez.
A védekezést 1-9. szintig lehet fejleszteni, mely ekkor eléri a karaktertípusban meghatározott maximális védekezési értéket.
Az alaptámadás értéke a szinted szorozva 1000-el. (Pl 4es szintű karakternek 4.000 harcierőt sebez az alaptámadása)
A játékban fontos szerepet játszik a karakterek támadásának töltési ideje, ami azt jelenti, hogy 2 támadás között mennyi idő telik el.
Minden karaktertípusnak különböző értékeik vannak támadásra és védekezésre, ezek határozzák meg a töltési időt és a védekezés mértékét.
Ha a támadás nagyobb százalékkal rendelkezik, akkor kevesebb időt kell várni a következő támadásig.
Minden támadást (az alap támadáson kívül) 1-4. szintig lehet fejleszteni. Az efölötti szinteket egy adott hónap dobogós helyezéseiért cserébe lehet nyerni.
A technikák különböző szintjei egymásra épülnek, így sorrendben kell megtanulni őket.
Minél magasabb szinten tanultad meg a technikát, annál nagyobbat vagy képes sebezni ugyanakkora töltési idővel.
A támadás szintjének növekedésével a mértéke is nő, így többet sebez.
A védekezést 1-9. szintig lehet fejleszteni, mely ekkor eléri a karaktertípusban meghatározott maximális védekezési értéket.
Technika | Szint | Tanulási idő |
---|---|---|
Gyors ütés | 1 | 6 óra |
Gyors ütés | 2 | 8 óra |
Gyors ütés | 3 | 10 óra |
Gyors ütés | 4 | 12 óra |
Végső támadás | 1 | 24 óra |
Végső támadás | 2 | 26 óra |
Végső támadás | 3 | 28 óra |
Végső támadás | 4 | 30 óra |
Technika | Szint | Tanulási idő |
---|---|---|
Védekezés | 1 | 4 óra |
Védekezés | 2 | 8 óra |
Védekezés | 3 | 12 óra |
Védekezés | 4 | 16 óra |
Védekezés | 5 | 20 óra |
Védekezés | 6 | 24 óra |
Védekezés | 7 | 28 óra |
Védekezés | 8 | 32 óra |
Védekezés | 9 | 48 óra |
Characters can battle from level 2 onward in the arena.
Upon reaching minimum level, "Go to arena" button appears.
The arena tests speed and reflexes.
Onnantól kezdve, hogy beléptél, látnak azok a játékosok, akik szintén épp ott tartózkodnak a karakterükkel.
PVP (Player vs Player) - "Catch or Flee" effect:
3 fontos funkció van, miután beléptél, az egyik a "Támadás" ami minden épp abban a pillanatban az arénában tartózkodó karakter mellett megtalálható, de csak akkor aktív, ha eggyel kisebb, eggyel több, vagy egyenlő szintű a te karaktereddel, ezzel elkerülve az egyenlőtlenségeket. (Pl 5ös karaktereddel csak 4-5-6. szintűvel harcolhatsz, de minden ott lévőt látsz)
- The attack button is also inactive against your clanmates.
- Frissítés gombot nyomkodva frissül az arénában található ellenfelek listája, ez fontos eleme a harctérnek, hogy balanszba hozza a támadásra készülő játékost a nála kisebb szintűvel. (Pl. ha belépsz az arénába, kevesebb időd van reagálni akkor, ha a támadó félnek automatikusan megjelennél)
- A kilépés gomb segít neked abban az esetben, ha nálad nagyobb szintű tartózkodik az arénában, ekkor érdemes minél gyorsabban kilépni, hogy ne tudjon elkapni.
- Pressing the attack button initiates combat.
PVE (Player vs NPC):
- Ha épp nincs senki a harctéren, akkor is gyűjteni tudod a pontokat, kristálygömböket és a nyert csatáid számát a botok megtámadásával.
- A botok random generálódnak a karaktered szintjéhez és harci erejéhez mérten, változó technikákkal.
- Néhány esetben kristálygömböket, senzou babot, kaio-ken karkötőt, sfc-t is hordoznak magukkal, melyeket a harc megnyerésével elveszel tőlük.
- All bots can be defeated.
Upon reaching minimum level, "Go to arena" button appears.
The arena tests speed and reflexes.
Onnantól kezdve, hogy beléptél, látnak azok a játékosok, akik szintén épp ott tartózkodnak a karakterükkel.
PVP (Player vs Player) - "Catch or Flee" effect:
3 fontos funkció van, miután beléptél, az egyik a "Támadás" ami minden épp abban a pillanatban az arénában tartózkodó karakter mellett megtalálható, de csak akkor aktív, ha eggyel kisebb, eggyel több, vagy egyenlő szintű a te karaktereddel, ezzel elkerülve az egyenlőtlenségeket. (Pl 5ös karaktereddel csak 4-5-6. szintűvel harcolhatsz, de minden ott lévőt látsz)
- The attack button is also inactive against your clanmates.
- Frissítés gombot nyomkodva frissül az arénában található ellenfelek listája, ez fontos eleme a harctérnek, hogy balanszba hozza a támadásra készülő játékost a nála kisebb szintűvel. (Pl. ha belépsz az arénába, kevesebb időd van reagálni akkor, ha a támadó félnek automatikusan megjelennél)
- A kilépés gomb segít neked abban az esetben, ha nálad nagyobb szintű tartózkodik az arénában, ekkor érdemes minél gyorsabban kilépni, hogy ne tudjon elkapni.
- Pressing the attack button initiates combat.
PVE (Player vs NPC):
- Ha épp nincs senki a harctéren, akkor is gyűjteni tudod a pontokat, kristálygömböket és a nyert csatáid számát a botok megtámadásával.
- A botok random generálódnak a karaktered szintjéhez és harci erejéhez mérten, változó technikákkal.
- Néhány esetben kristálygömböket, senzou babot, kaio-ken karkötőt, sfc-t is hordoznak magukkal, melyeket a harc megnyerésével elveszel tőlük.
- All bots can be defeated.
Battles are controlled via the character's "Arena" tab.
Battle mechanics:
- The battle consists of attack exchanges until at least one side can no longer attack.
- Choose attacks from available techniques.
- Minden támadás után várnod kell a következő támadásig, de ezt az értéket a karakter típusa és felhasznált technikája határozzam meg. (Pl az alaptámadás alapértelmezett értéke 1 perc töltési idő)
- Your attack capability is determined by Attack Points (TP).
What are Attack Points (TP)?
- TP is your current battle power divided by 1,000 (e.g., 100,000 battle power = 100 TP).
TP decreases when:
- You get hit (lose power).
- You attack (consuming energy).
How do damage and defense work?
- Attacking consumes energy regardless of how much the opponent blocks.
Example:
- You start with 100,000 battle power (100 TP).
- You attack for 10k damage, opponent blocks 20% (2k).
- Your TP drops from 100 to 90 because you used 10 TP for the attack.
- The opponent counterattacks: you take 9,000 damage and lose 9 TP.
TP Tracking:
- TP status always visible (e.g. 10/100 → 10/91).
- First number shows used TP, second shows total TP.
What happens when TP runs out?
- When TP runs out, you can't attack for that hour.
- TP resets hourly based on current battle power.
- This system ensures battles remain strategic and balanced.
A fent leírtakból jól látszik, hogy a harc kimenetel nagyban függ attól, hogy mikor melyik technikád alkalmazod.
During battle you can:
Surrendering battles:
- Ha az ellenfeled elfogadja a feladásod, csak 1 szintet esik a karaktered szintje és a harci ereje az adott szint kezdőértékére csökken. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 3as szintre és 60.000 harcierőre) - In this case, the loser gets no points.
Abandoning battles:
- If opponent accepts, everything reverts to pre-battle state.
Amennyiben az ellenfeled egyiket sem fogadja el, a karaktered 2 szintet csökken, de pont jár a küzdelemért. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 2es szintre és 30.000 harcierőre)
Winners claim the loser's Dragon orbs after battle.
A harc közben lehetőségetek van üzenni egymásnak, itt akár meggyőzhető a nyert helyzetben lévő játékos, hogy elengedjen speciális tárgy/karakterért cserébe vagy azért, mert jó kedve van. :)
Battle mechanics:
- The battle consists of attack exchanges until at least one side can no longer attack.
- Choose attacks from available techniques.
- Minden támadás után várnod kell a következő támadásig, de ezt az értéket a karakter típusa és felhasznált technikája határozzam meg. (Pl az alaptámadás alapértelmezett értéke 1 perc töltési idő)
- Your attack capability is determined by Attack Points (TP).
What are Attack Points (TP)?
- TP is your current battle power divided by 1,000 (e.g., 100,000 battle power = 100 TP).
TP decreases when:
- You get hit (lose power).
- You attack (consuming energy).
How do damage and defense work?
- Attacking consumes energy regardless of how much the opponent blocks.
Example:
- You start with 100,000 battle power (100 TP).
- You attack for 10k damage, opponent blocks 20% (2k).
- Your TP drops from 100 to 90 because you used 10 TP for the attack.
- The opponent counterattacks: you take 9,000 damage and lose 9 TP.
TP Tracking:
- TP status always visible (e.g. 10/100 → 10/91).
- First number shows used TP, second shows total TP.
What happens when TP runs out?
- When TP runs out, you can't attack for that hour.
- TP resets hourly based on current battle power.
- This system ensures battles remain strategic and balanced.
A fent leírtakból jól látszik, hogy a harc kimenetel nagyban függ attól, hogy mikor melyik technikád alkalmazod.
During battle you can:
Surrendering battles:
- Ha az ellenfeled elfogadja a feladásod, csak 1 szintet esik a karaktered szintje és a harci ereje az adott szint kezdőértékére csökken. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 3as szintre és 60.000 harcierőre) - In this case, the loser gets no points.
Abandoning battles:
- If opponent accepts, everything reverts to pre-battle state.
Amennyiben az ellenfeled egyiket sem fogadja el, a karaktered 2 szintet csökken, de pont jár a küzdelemért. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 2es szintre és 30.000 harcierőre)
Winners claim the loser's Dragon orbs after battle.
A harc közben lehetőségetek van üzenni egymásnak, itt akár meggyőzhető a nyert helyzetben lévő játékos, hogy elengedjen speciális tárgy/karakterért cserébe vagy azért, mert jó kedve van. :)
Győztes Pontszám (Nyertes Jutalma)
A harcok során a győztes pontszáma több tényezőtől függ: az ellenfél életerejétől, a saját karaktered szintjétől, a kristálygömbök számától és attól, hogy az ellenfél játékos vagy bot.
1. Alap Pontszám
Minden harc alapból 1000 pontot ér.
Opponent strength matters:
- Ha az ellenfeled életereje nagyobb, több pontot kapsz.
- Ha kisebb, akkor kevesebbet.
💡 Példa: Ha az ellenfeled HP-je a tiéd 50%-a, akkor a jutalmad az alap pontszám fele.
2. Szintbónusz
Magasabb szintű karakterek több pontot szerezhetnek.
💡 Példa: Egy 6. szintű karakter az alap pontszámhoz +60% bónuszt kap.
3. kristálygömb Bónusz
- 10 vagy több kristálygömb → dupla jutalom.
- Kevesebb mint 10 → a bónusz a kristálygömbök számától függ.
💡 Példa: Ha 5 kristálygömböd van, akkor +50% pontot kapsz.
4. PvP Módosítók
- Ha az ellenfél játékos és feladja → pontszám ×1.5
- Ha az ellenfél játékos és nem adja fel → pontszám ×2
- Ha az ellenfél ellenséges klán tagja → további ×1.5
- Ha az ellenfél szintje 5 vagy magasabb → további ×3
5. PvE (Bot Ellenfél) Módosítók
- Közepes nehézségű bot → pontszám ×1.2
- Nehéz bot → pontszám ×1.4
- Speciális bot → pontszám ×2
Bövebben az NPC (botok) szekció alatt
A harcok során a győztes pontszáma több tényezőtől függ: az ellenfél életerejétől, a saját karaktered szintjétől, a kristálygömbök számától és attól, hogy az ellenfél játékos vagy bot.
1. Alap Pontszám
Minden harc alapból 1000 pontot ér.
Opponent strength matters:
- Ha az ellenfeled életereje nagyobb, több pontot kapsz.
- Ha kisebb, akkor kevesebbet.
💡 Példa: Ha az ellenfeled HP-je a tiéd 50%-a, akkor a jutalmad az alap pontszám fele.
2. Szintbónusz
Magasabb szintű karakterek több pontot szerezhetnek.
Level | Bónusz szorzó |
---|---|
1-3 | 0 |
4 | +20% |
5 | +40% |
6 | +60% |
7 | +100% |
8 | +120% |
9 | +140% |
10 | +180% |
3. kristálygömb Bónusz
- 10 vagy több kristálygömb → dupla jutalom.
- Kevesebb mint 10 → a bónusz a kristálygömbök számától függ.
💡 Példa: Ha 5 kristálygömböd van, akkor +50% pontot kapsz.
4. PvP Módosítók
- Ha az ellenfél játékos és feladja → pontszám ×1.5
- Ha az ellenfél játékos és nem adja fel → pontszám ×2
- Ha az ellenfél ellenséges klán tagja → további ×1.5
- Ha az ellenfél szintje 5 vagy magasabb → további ×3
5. PvE (Bot Ellenfél) Módosítók
- Közepes nehézségű bot → pontszám ×1.2
- Nehéz bot → pontszám ×1.4
- Speciális bot → pontszám ×2
Bövebben az NPC (botok) szekció alatt
During gameplay you can obtain Dragon orbs for advantages:
- After battle, each orb adds +10% to your score. (Max +100% for up to 10 orbs)
- Ha 30 gömb van a karaktereden, a védekezésed (tanultsági szintnek megfelelően) minden ellened érkező támadás esetén a maximumot védi. (alapesetben véletlenszerűen)
How to obtain?
- Winning (vs player/bot) transfers opponent's orbs to you.
- Daily rewards may include Dragon orbs.
- Top 3 monthly rankings always receive prizes.
- Earn 1 per 10 wins at month's end.
- After battle, each orb adds +10% to your score. (Max +100% for up to 10 orbs)
- Ha 30 gömb van a karaktereden, a védekezésed (tanultsági szintnek megfelelően) minden ellened érkező támadás esetén a maximumot védi. (alapesetben véletlenszerűen)
How to obtain?
- Winning (vs player/bot) transfers opponent's orbs to you.
- Daily rewards may include Dragon orbs.
- Top 3 monthly rankings always receive prizes.
- Earn 1 per 10 wins at month's end.
New tournaments launch monthly.
Minden játékos automatikusan részt vesz, nem szükséges külön jelentkezni. A pontjaid az adott havi verseny részét képezik.
Characters of any level can participate: - You can fight and earn points at any level from 2 to 9.
Various categories are rewarded:
- User total score top 3 (sum of all your characters' points)
- Character score top 3 (individual character points)
- Clan total score top 3 (sum of members' points)
Worth fighting for podium positions:
- Az első három helyezett elismerésben, extra technikákban, harci erőben, karakterekben és egyéb jutalmakban részesül.
Havi forduló zárásakor az összegyűjtött pontok nem tűnnek el, mindig láthatóak lesznek az adott karakternél.
Minden játékos automatikusan részt vesz, nem szükséges külön jelentkezni. A pontjaid az adott havi verseny részét képezik.
Characters of any level can participate: - You can fight and earn points at any level from 2 to 9.
Various categories are rewarded:
- User total score top 3 (sum of all your characters' points)
- Character score top 3 (individual character points)
- Clan total score top 3 (sum of members' points)
Worth fighting for podium positions:
- Az első három helyezett elismerésben, extra technikákban, harci erőben, karakterekben és egyéb jutalmakban részesül.
Havi forduló zárásakor az összegyűjtött pontok nem tűnnek el, mindig láthatóak lesznek az adott karakternél.
Stay alert to avoid mistakes!
One wrong click can mean defeat.
Ha nincs megfelelő ellenfél, jelentkezz ki az arénából, vagy ha van, támadj minél gyorsabban.
Strategic Attack Sequence:
Kisebb támadásokkal kezdd: Ezekkel gyorsan és hatékonyan csökkentheted az ellenfél harcierejét, és kevesebb várakozási idő van köztük (kb. 1 perc).
Nagy támadást időzítsd a végére: Akkor használd, amikor ezzel optimálisan ki tudod használni a támadáspontjaidat, vagy amikor az ellenfelet jelentősen legyengítheted, hogy ő már ne tudjon erős támadást indítani.
Quick reaction time is crucial:
Ha 1 perc után támadhatsz újra, igyekezz a lehető leghamarabb támadni. Ez különösen fontos, mert aki előbb üt, az előnyben lesz.
Hourly TP Replenishment:
When TP runs out, it replenishes next hour.
Faster attackers utilize TP more efficiently.
Summary: Timing, strategy and quick reactions are key in battles.
Practice to improve efficiency!
One wrong click can mean defeat.
Ha nincs megfelelő ellenfél, jelentkezz ki az arénából, vagy ha van, támadj minél gyorsabban.
Strategic Attack Sequence:
Kisebb támadásokkal kezdd: Ezekkel gyorsan és hatékonyan csökkentheted az ellenfél harcierejét, és kevesebb várakozási idő van köztük (kb. 1 perc).
Nagy támadást időzítsd a végére: Akkor használd, amikor ezzel optimálisan ki tudod használni a támadáspontjaidat, vagy amikor az ellenfelet jelentősen legyengítheted, hogy ő már ne tudjon erős támadást indítani.
Quick reaction time is crucial:
Ha 1 perc után támadhatsz újra, igyekezz a lehető leghamarabb támadni. Ez különösen fontos, mert aki előbb üt, az előnyben lesz.
Hourly TP Replenishment:
When TP runs out, it replenishes next hour.
Faster attackers utilize TP more efficiently.
Summary: Timing, strategy and quick reactions are key in battles.
Practice to improve efficiency!
Why join a clan?
- Safety against fellow clan members
- Clan members cannot attack each other, eliminating internal threats.
Share Experience
- Clans help beginners understand battle tactics and various strategies.
Alliance Protection
- Allies of your clan also cannot attack you, providing additional protection.
Faster problem solving
- Clan leaders can help with any problems.
Extra clan tournament rewards
- Ha a klánod az első 3 hely valamelyikét megszerzi a versenyben, extra jutalmakat kaptok, amit a klánvezető oszt el.
How to join a clan?
Under clans menu via application button.
Application review:
- A jelentkezésedet a klánfőnökök bírálják el, így az nem garantálja, hogy azonnal taggá válsz.
Becoming a Member:
- Ha felvettek, a karaktereid neve elé szögletes zárójelben megjelenik a klán nevének rövidítése és színe, így mindenki látni fogja, hogy melyik klánhoz tartozol.
Other options:
- You can remain independent if no clan suits you.
- You can create your own clan to build a community.
Csatlakozz egy klánhoz, hogy tapasztalt szövetségesekkel harcolhass, védelmet élvezhess, és részesülhess a klánok által nyújtott előnyökben!
- Safety against fellow clan members
- Clan members cannot attack each other, eliminating internal threats.
Share Experience
- Clans help beginners understand battle tactics and various strategies.
Alliance Protection
- Allies of your clan also cannot attack you, providing additional protection.
Faster problem solving
- Clan leaders can help with any problems.
Extra clan tournament rewards
- Ha a klánod az első 3 hely valamelyikét megszerzi a versenyben, extra jutalmakat kaptok, amit a klánvezető oszt el.
How to join a clan?
Under clans menu via application button.
Application review:
- A jelentkezésedet a klánfőnökök bírálják el, így az nem garantálja, hogy azonnal taggá válsz.
Becoming a Member:
- Ha felvettek, a karaktereid neve elé szögletes zárójelben megjelenik a klán nevének rövidítése és színe, így mindenki látni fogja, hogy melyik klánhoz tartozol.
Other options:
- You can remain independent if no clan suits you.
- You can create your own clan to build a community.
Csatlakozz egy klánhoz, hogy tapasztalt szövetségesekkel harcolhass, védelmet élvezhess, és részesülhess a klánok által nyújtott előnyökben!
Contact support about your request.
info@sf3.hu
info@sf3.hu
Messages & Forum - Contact Other Players
A csatákon túl békésebb módon is kapcsolatba léphetsz a játékosokkal. Erre két fő lehetőség áll rendelkezésedre:
Messages
The messages section allows contacting any player.
Csata közben is van lehetőséged üzenetet küldeni az ellenfelednek, például, ha meg szeretnél vele egyezni.
Forum
A fórum egy pezsgő közösségi tér, ahol mindig találhatsz baráti társaságot.
Kérdezz, ha valamiben nem vagy biztos, vagy csak csatlakozz a beszélgetésekhez!
A csatákon túl békésebb módon is kapcsolatba léphetsz a játékosokkal. Erre két fő lehetőség áll rendelkezésedre:
Messages
The messages section allows contacting any player.
Csata közben is van lehetőséged üzenetet küldeni az ellenfelednek, például, ha meg szeretnél vele egyezni.
Forum
A fórum egy pezsgő közösségi tér, ahol mindig találhatsz baráti társaságot.
Kérdezz, ha valamiben nem vagy biztos, vagy csak csatlakozz a beszélgetésekhez!
Minden karakter pontokat szerezhet a játékban végzett tevékenységek alapján. Ha egy bizonyos ponthatárt elér, akkor a rangja automatikusan növekszik.
A magasabb rang nemcsak presztízst jelent, minden Rank 1 (6%) és Rank 2 (6%) karakter plusz balanszpontokat szerez, mellyel erősítheti karaktere támadás és védekezéseinek értékét.
Példa: Goku 51% Támadás és 49% Védekezéssel rendelkezik, de ha eléred vele a Rang 1es szintet, akkor kapsz összesen 12% balanszpontot, amit szétoszthatsz úgy, ahogy szeretnéd. Pl: teszel +9%-ot a támadásra és +3%-ot a védekezésre, akkor a karakteredből 60% - 52% -os értékekkel fog rendelkezni a harc során.
Rank | Designation | Required Score |
---|---|---|
R8 | Rank 8 | 25.000 |
R7 | Rank 7 | 50.000 |
R6 | Rank 6 | 100.000 |
R5 | Rank 5 | 200.000 |
R4 | Rank 4 | 400.000 |
R3 | Rank 3 | 650.000 |
R2 | Rank 2 | 1.000.000 |
R1 | Rank 1 | 2.000.000 |
A játékban használható fizetőeszköz, amely toplistás helyezések jutalmaként szerezhető, valamint
botok legyőzésével nyerhető.
Used to purchase items/characters in marketplace.
Used to purchase items/characters in marketplace.
Karaktereket és tárgyakat adhatsz-vehetsz SF Creditért, a megvásárolható tárgyak kínálata pedig
folyamatosan bővül a játék során.
A karaktered adatlapján, a neve mellett található ikonra kattintva teheted eladhatóvá a karaktered. Ugyanitt, az adatai alatt találod a gombokat, amelyekkel a megvásárolt tárgyakat felhasználhatod.
Available marketplace items:
Dragon Orb - Purchase 1 orb
Mágikus Bab – Felhasználható egy karakter vereségének eltávolítására
Senzou Bab – TP újratöltésre használható harc közben, és csak egyszer.
Kaio-Ken Bracelet - Changes character type
Power Capsule – Lehetővé teszi további karakterek regisztrálását, megvásárlás után automatikusan nő a karakter slotod.
Időcsapda – Egy harc közben használható eszköz, amely megbénítja az ellenfelet, megakadályozva, hogy további támadásokat hajtson végre az egész küzdelemben. Csak egyszer használható NPC (bot) elleni harc során.
A karaktered adatlapján, a neve mellett található ikonra kattintva teheted eladhatóvá a karaktered. Ugyanitt, az adatai alatt találod a gombokat, amelyekkel a megvásárolt tárgyakat felhasználhatod.
Available marketplace items:
Dragon Orb - Purchase 1 orb
Mágikus Bab – Felhasználható egy karakter vereségének eltávolítására
Senzou Bab – TP újratöltésre használható harc közben, és csak egyszer.
Kaio-Ken Bracelet - Changes character type
Power Capsule – Lehetővé teszi további karakterek regisztrálását, megvásárlás után automatikusan nő a karakter slotod.
Időcsapda – Egy harc közben használható eszköz, amely megbénítja az ellenfelet, megakadályozva, hogy további támadásokat hajtson végre az egész küzdelemben. Csak egyszer használható NPC (bot) elleni harc során.
A játékban különböző nehézségű botokkal (NPC-kel) lehet megküzdeni, amelyek eltérő tulajdonságokkal
és jutalmakkal rendelkeznek. Az alábbiakban a különböző szintű botok részletes leírása
található.
Easy Bot
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: Nincs, Védekezés: 1-5 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 10% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re Base score awarded.
Medium Bot
Knowledge: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 4-7 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 15% esély 1 vagy 2 gömbre, 15% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 3% esély 1 Senzou babra, 3% esély Kaio-ken karkötőre
Base Score * 1.2
Hard Bot
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 6-9 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 20% esély 1 vagy 2 gömbre, 20% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 5% esély 1 Senzou babra, 5% esély Kaio-ken karkötőre
Base Score * 1.4
Rare Bot
Knowledge: Quick Attack: Level 4, Final Attack: Level 4, Defense: Level 9
Nyeremények:
Super Buu: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre
Golden Frieza: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre, 5% esély Időcsapdára
Tulajdonság:
Golden Frieza: Az időcsapdát csak 50% eséllyel tudod ellene használni, és összesen kétszer próbálkozhatsz
Base Score * 2
A ritka NPC (bot) óránként csak egyszer bukkan fel az arénában, és mindig maximális (4-4-9) tudással rendelkezik.
Unpredictable strength but exceptionally high rewards.
Easily identified by dark background with gold text.
While challenging to defeat, they offer great rewards.
Easy Bot
★
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: Nincs, Védekezés: 1-5 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 10% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re Base score awarded.
Medium Bot
★ ★
Knowledge: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 4-7 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 15% esély 1 vagy 2 gömbre, 15% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 3% esély 1 Senzou babra, 3% esély Kaio-ken karkötőre
Base Score * 1.2
Hard Bot
★ ★ ★
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 6-9 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 20% esély 1 vagy 2 gömbre, 20% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 5% esély 1 Senzou babra, 5% esély Kaio-ken karkötőre
Base Score * 1.4
Rare Bot
★ ★ ★
Knowledge: Quick Attack: Level 4, Final Attack: Level 4, Defense: Level 9
Nyeremények:
Super Buu: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre
Golden Frieza: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre, 5% esély Időcsapdára
Tulajdonság:
Golden Frieza: Az időcsapdát csak 50% eséllyel tudod ellene használni, és összesen kétszer próbálkozhatsz
Base Score * 2
A ritka NPC (bot) óránként csak egyszer bukkan fel az arénában, és mindig maximális (4-4-9) tudással rendelkezik.
Unpredictable strength but exceptionally high rewards.
Easily identified by dark background with gold text.
While challenging to defeat, they offer great rewards.